ARG INFORMATION
نوروز
سال نو مبارک
مدیریت یکپارچه اتاق سرور
     فونیکس
       مدیریت هوشمند و یکپارچه اتاق سرور

          1- کنترل و مانیتورینگ المان های محیطی
          2- کنترل و مانیتورینگ سیستم نظارت تصویری
          3- کنترل و مانیتورینگ سیستم تردد
مدیریت هوشمند ساختمان
استفاده اقتصادی از انرژی
افزایش ضریب ایمنی و ضریب بالای راحتی و آسایش
سازگاری با کلیه پروتکل ها و تجهیزات

کسب مقام برتر شرکت آرام رمز گستران در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری

کسب مقام برتر شرکت آرام رمز گستران در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری

شرکت آرام رمز گستران عنوان شرکت دانش بنیان نمونه را در بین 230 شرکت، مناطق ۲۲ گانه سازمان های شهرداری تهران، ۱۲ کلانشهر و پارک های علم و فناوری کسب کرد.

 دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری ازتاریخ ۱۷ تا ۱۹ مردادماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برگزار شد .

به رسم هر سال از بین شرکت کنندگان،کارفرمایان و شرکت های دانش بنیان رتبه برتر در زمینه " شرکت دانش بنیان نمونه " معرفی می شود و بر این اساس شرکت آرام رمز گستران عنوان اولین شرکت و فن آور را کسب کرد.

در مراسم اختتامیه دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری دکتر قالیباف شهردار تهران ، از شرکت ارگ تجلیل و مدیر عامل شرکت، مهندس پوریا آرام لوح تقدیر و تندیس عنوان برتر را از شهردار تهران دریافت کرد .

تیم شرکت ارگ با کارفرماهای مستقر در نمایشگاه در بوستان گفتگو در زمینه های مختلف مدیریت هوشمند ساختمان BMS، مدیریت هوشمند اتاق سرور SRC ، اتوماسیون حضور و غیاب و کنترل تردد بر اساس مولفه بیومتریک چهره، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

علاوه بر حضور شهرداری تهران، 12کلانشهر و 12پارک علم و فناوری کشور که شامل تمامی پارک‌های مهم می‌شود، در این فن بازار حضور داشتند .

در این فن بازار شهرداری تهران میزبان برترین شرکت‌های دانش بنیان کشور بود و در این میان شرکت ارگ بیش از 30 تفاهم نامه با کارفرماها برای تبدیل به قرارداد و فعالیت مشترک به امضا رسانید .


تاریخ درج: 1394/05/21